Massa hjärtan och kärlek imorgon? - Nej tack !

Söndagkväll .

Imorgon är det den förbannade alla-hjärtans-dag-dagen som jag inte gillar. Dom har aldrig varit riktigt hemska, men fasen inte bra iallafall. Så, en fråga till er, vad ska man göra? Om man är såhär ensammen som jag. Bjuda över någon på kaffe m. skvaller? Hemma-spa? Mani..kyr..Justja, jag har ju redan bokat upp mig för manikyr imorgon!! Ha! Hade jag glömt bort redan! ;) Tur att det kom på tal (bäst att börja skriva i kalendern också:)) Sen kommer Robin förbi också efter att han har slutat jobba. Det kanske inte är en så dålig dag trots allt... men har ni nå tips på vad man kan göra för sig själv? Kom gärna med förslag!! (tänk på att jag inte kan göra så mycket fysiskt just nu)

(detta är en gammal bild på min hand, är inte förlovad nu längre;))

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo jag vet det. Men sen är mina stora bröst en del av mig ;)

Skulle bara vilja flytta upp dem lite ;)

2011-02-14 @ 11:43:57
URL: http://missadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0