Mitt nät.

Heyz!
We ended up på mobergs i fredags ..allt där var som vanligt och vi borde ju ha åkt in till Stockholm istället. Mitt nät hemma har pajjat kan man säga, så jag kommer inte att få tillgång förrän om 7-10 dagar förresten!! Nu är jag hemma hos syrran och får träffa vääärldens sötaste Theodor! :) Sen ska jag träffa Björnen och vi får se vad vi hittar på! Hoppas att alla får en fin fortsatt måndag.




Jag fyller år ju!

Det var bara förjävligt att jobba igår... har knaprat alvedoner som en tok och sovit med en dregglande öppen mun. Attans förkyldning..Idag är det dubbellektion på körskolan, sen kanske hem och fira lite..det bjuds iallafall på smörgåstårta! mumsimumsi..Sen vet jag inte riktigt vad min lilla sockerbit hade planerat för kvällen, men han verkar lite mysko måste jag säga..



Happy Birthday to me!!!!

Förlängt och färgat!

Nu är det förlängt och färgat.. :) Tog ungefär 2 timmar, men det blev ju kanonbra resultat, mycket bättre än vad det såg ut innan. Eller vad säger ni? Nu blir det frukost.. hörs lite senare!

1. I med färgen!!                          2. Resultatet


...morgonplanering.

Ville verkligen inte gå upp imorse.. låg kvar i sängen sålänge som möjligt och när bilen var varm så var det bara upp och klä på sig och åka, så nu är jag hemma och väntar på att mami ska gå upp och göra mig sällskap o kaffa!! Sen ska jag till körskolan och banken och tillbaka o köra o plugga en jädra massa!


Kärlek guzzar, kärlek!

" Det är ständigt en besvikelse. " 



Men...

Vi kör vidare bara & hoppas på det bästa. Har ju en som jag är grymt glad över att ha. Nån som lyfter mig, nån som får mig till det bättre, nån som tror på mig, nån som ger mig värme & glädje VARJE dag...Jag glömmer varje besvikelse, varje sak som får mig att må dåligt, eller en dålig dag så fort jag möter din närhet. Du fyller allt det tomma och häller det varma över det kalla och får mig bara att le. Det är förbannat bra att vara kär och jag njuter av varje sekund. 

Älskar dig.






Fullt upp.


Godmorn... oh, kvart i sju, vad ska dagen bjuda på...jo, först ska jag träffa Emy nu på morgonen, sen kör hon mig till trafikskolan, där ska jag ha en körlektion och två teorilektioner, efter det ska jag försöka träffa en tjej som ska förlänga håret på mig och sen storhandla speciellt inför fredagen då det blir mammas grymma smörgåstårta!!


carran bakom ratten

Gick kalas på t-skolan idag!!! :) Skönt att det går framåt iallafall och att det inte behövs plugga så för-jääädra mycket som jag trodde. Känns äntligen möjligt...och bättre kändes det när jag fick veta att jag inte var bland de sämsta på proven som jag förresten gjorde för första gången idag!


körskolan

Nu ska jag till körskolan. Fan, inget jobb... bara plugg.


CarolynAh today

BHC.

Forsling har blivit en toffel, så det sket sig igår ;) Däremot fikade jag med Heidi halva dagen och sen kom Björn så vi 3 åkte till flygis och handlade, åt mat, körde hem Heidi och åkte hem...... Det var min lediga dag det. Nu längtar jag till jobbet igen och börjar kl 13 idag. Jobbar helgen också... lite synd att jag jobbar imorgon, för jag hade gärna följt med Björn och hans Papi och kollat på rally.

Love of my life vill inte vara med!


CarolynAh


Heidi




Holmberg & Forsling

Denhär dagen är viktig. Det ska slöas, för sen är det full gas i 2 veckor med massa plugg + jobb utan ledighet. Men för att göra dagen liite roligare så ska jag träffa Holmberg och Forsling vilket var länge sen! Vi ska ned på stan och vet inte riktigt vad dom planerat men kul blir det alltid. Nu ska jag föna håret och make myself ready.


Kika film!!!

Hörni alla sköningaaaar!! My man just said "no" for work today. Menar, ännu mer än vad han redan gjort, så vi ska enbart kika film idag och lattja... Jag har skitont i fötterna, han är sjuk.. så det är bara perfekt!! Vi gick båda upp kl 4 så vi är trötta.

CarolynAh today


Gott gott.

Efter jobbet blev det bråttom att göra sig iordning för middag hos björns mor och Cip's. Och, my sweet lord, it was the best dinner ever! På länge iallafall. Ugnspotatis och spett med korv, grönsaker och allt möjligt m. vin eller coke. Sånt man helt enkelt inte kan beställa ute eller själv har tid med så det var väl såå gott just därför. Efterrätten var glass och kaffe och jag är fortfarande mätt kvart i sju denna morgon.

Nu har jag några timmars dö-tid här hemma innan jobbet, vad ska man göra? Har ingen lust att lägga mig igen.


My S L.

Brum brum.

Om 50 min börjar jag jobba. Första dagen efter en veckas semester och det har aldrig känts skönare att återgå dit. Så nu ska jag jobba en vecka, sen är det intensivkurs i 2 veckor och massa Omega3 tabl och läggdags vid tio, hoppas på att hjärnan ska ta in mer eller nåt? Spännande.  Bruuuum brruuum!! TUUT!
Sen är det photo-tiiime!





Freee...

  • Det är ju fredag idag!! Innebär sooovmorgon imorn, tid att göra saker tillsammans och en massa mys med bra filmer och en chips-skål. Typ, om man vill. Men inte före en god middag!! Har ni några schyssta recept??

     

    Såhär blev dom efter besöket hos Laila..

Mini SPA hemma!

Har haft en mini-SPA här hemma.. Har ju riktigt bra produkter som måste användas!! Testar även nu en brun-utan-sol produkt från Loréal som jag hoppas ska fungera bra. Det är SVINSNYGGT att vara brun, man ser friskare, smalare och helt enkelt fräschare ut.. jag har tidigare försökt att pressa solarium men jag tillhör ju den hudtypen som inte bör sola så mycket (dessutom har de rivit det stället där jag brukade sola), och jag har alltid varit emot brun-utan-sol men nu testar vi helt enkelt så får vi se!



Mary Kay -produkter vi har ganska mycket av, fast nu var det första gången jag provade på ansiktsmasken. Huden känns jättelen och fräsch! Sen duttade jag såklart på Face-tan grejen från bilden ovan så nu är det bara kladdigt. Känslan jag hatar. It should feel like a baby.


Summer-fresh från H&M har jag på tårna nu! Länge sen dom var målade!! Men 2 lager av denhär färgen vart snyggt!! Skulle ha målat fingrarna med, men dom får Laila ta hand om imorgon. Dom ska oljas in och rensas och målas i 2 timmar... sköööönt


Det var min lilla kväll. Imorn ska jag som sagt till Laila och sen ska jag och systeryster åka till Gröna Lund och se vad som händer.. nej, röja såklart! Tusen år sen jag var där... men man ska inte åka dit med mig, är rätt tråkig på den fronten. Shes gonna regreeeet iiit!!;) Men vad ska man annars göra på semestern!! 


F. & Gröna Lund.

F*ckens. Äh...

Orkar inte. Grönan imorn då!! =)


Idag åker de hem..



Idag åker moster och hennes man hem till Australien. ;/ Jag är ledig och vet inte alls hur jag ska planera dagen. Fan.. går nog hem till Pia och fikar så jag får träffa lille Wallie också. Ska duscha nu, & fixa mig, säga hejdå till stackarna som ska resa 24 h och kila iväg..... Ciao.


Bra.

Oh. Äntligen ser vi soolen!! Dagen blir nog bra trots att jag får jobba... Kom hem imorse med kåken full av folk, shots-glas här och där och nu snarkar hälften, bergis småbakisar. Tror dom firat lill-lördag eller nåt. Jag ska ta en dusch nu och sen knata ner mot körskolan, sen fika på jobbet, gå en sväng på stan och sen jobba.


En runda varsom, kostar alltid.

GodmorgonGodmorgon.

Vart bränner man alla pengar
? -Jag var ned på stan härom, och köpte smått och gott ni vet, "skit" man behöver som hårspännen, borste, spray, tops and so on.. tvåtusen spenn. Åt skogen egentligen. Det är sjukt... sen så måste jag varva ner på att äta ute så ofta och spara istället. Det vore klokt. Vill inte veta vad slutsumman är varje månad. Samtidigt när jag lagar middag hemma, så en sväng på ica kostar mig trehundra när jag skulle laga wook, wock, nej, wok? Hur stavas det? 

Idag ska jag iallafall jobba.. snart dags för det "eviga" passet. Hade behövt gå till banken men hinner inte..sen måste jag skyyynda mig efter jobbet till Björn för Gud vet vad han skulle göra. Nu är det kaffe med Aussie-family, seen så... Ha en bra dag alla! 

 

RSS 2.0