HONEY! I'm back... B-Paradise tomorrow!

Hej kära... har pausat från detta totalt. Livet leker, men ska väl försöka vara påt igen. Bloggandet alltså.
NU är jag klar med min lilla packning..åker ju på kryssning imorgon och FAN SÅ KUL JAG SKA HA!! ;)
Ska bara upp och jobba först...sen kör vi! Love being single, nästan så man vill vara det resten av livet, aldrig mått bättre och fan så mycket *piiip* som dök upp!! ha ha.. Hoppas att ni får en fin helg.


Nicole och jag förra helgen..

Taggad?

GUD så skönt med sovmorgon! Vaknade 9.30 idag, tror inte jag sovit så länge på flera månader! Visserligen var jag uppe en sväng halv 5 men endå ;) Jag är så jävla taggad idag... och jag ska ju bara jobba? ha ha, skönt med kraft och energi som kom från ingenstans! Efter jobbet ska jag på boxningssäcken och kick some ass!!! Tränar ni nåt?


kl 22

Gokväll, strax är kl 22..och här sitter man med tekoppen och funderar på om jag ska slå på en film eller inte...Känns som att dagen har gått jättefort men ändå jättesakta. Första arbetsdagen imorgon på länge..vi får se hur det går. Ser ni att jag gjort om headern litegrann, vad tycker ni?

Bara en liten påminnelse för mig själv!!!!


Ni är så gulliga...


Hej bloggläsare!
Ni har varit jättegulliga som nämnt eran favorit bild på Jo's. Ettan blev nog den som var favoriten... Det kommer att bli mera fotograferingar så småningom, för det krävs ju mycket tid, planering, osv. För er som inte vet, så fotar jag gärna er också. Skicka gärna förfrågan till [email protected] så diskuterar vi! Bloggar mera under dagen! Mvh /CarolynAh

Denna bild var mest poppis!

Fotografering och nu undrar jag...

Gick upp och gjorde mig iordning för fotograferingen med Josefine. Gick ju jättebra!! Vilken är eran favorit? Här ser ni 8 stycken.

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


Tjenis.

Godmorgon. Igår körde jag gillinge och det var faktiskt roligt som alla sa och framförallt nyttigt. Det närmar sig...
Idag ska jag köra igen och sen förhoppningsvis träffa Niklas Forsling. Han är fanimej en glädjebomb man inte får nog av...


Planer

Haft körlektion och det gick bra.. nu är det bara att sätta igång med teorifrågor igen. Sen ska jag till läkaren efter kl 14 och förhoppningsvis få något emot min hosta, sen tillbaka till trafikskolan och köra. Har massa planer hela tiden. Det är bra...

-Boken, som Pia gav för att man ska orka ta itu med saker och se framåt.
-Träna.
-Träffa Nicke och Micke innan han drar tillbaka till Afghanistan.
-Körskolan.
-Träffa syrran från hallsta.

Ja, allt det där tar tid och man är ständigt aktiv, hoppas man får bättre sömn.


Internet.

Oh, äntligen internet igen. Skriver imorn den 5/9. 

   Såhär är det nämligen
här är läget.

RSS 2.0