Skitig period.

Var på fryshuset häromdagen, och det var skitroligt att se J sjunga och lira med bandet. Dom var bra och gick iaf vidare till nästa steg!! Hmm...I'm in a fucked up period, så jag tänker inte blogga nåt om det heller. Men ska ut o köra en bit nu...


MINI-UPDATE. MORE LATER!

SORRY

Sorry, men har verkligen inte haft tid att skriva något här... Igår jobbade jag halva dagen, fick då sällskap av Jota också. Idag har jag umgåts med kära syster som kom hit med sin dotter Emilia också, så vi fick umgås/fika/shoppa ihop. :) Idag har vi även firat min andra syster som blev hela 29...det närmar sig 30 snart... Skriver mera senare eller imorgon biti!



Usch, återigen shopping på apoteket.
 

Syster Pia & hennes dotter Emilia.


Min andra syster och min 3e systers son Walter...


Köpt Pilates DVD till mig själv och syrran.


+ Yoga matta med mera.




Stuff to do man..

Mycket att göra

Har haft HELT fullt upp hela tiden. I måndags var jag hos sångpedagogen, och det var fantastiskt kul och jag bara öste på! För er som älskar att sjunga och vill utvecklas. Prova! Sen shoppade även jag och Jota lite inne i stan, hittade 2 par leggins, schampoo och en "cliniq" produkt, fikade med Micke och snackade skit. Sen har jag även shoppat lite medicin och bh inför operationen som är om 3 veckor exakt idag. Sjukt nervös...drömmer redan marddrömmar.

leg's....



Bhn som ska hålla allting still och smärtstillande + alvedon.




Du får inte, du får inte, du får inte, och tänk på ....

Sångpedagog redan IMORGON!

Stockholm it is!

Imorgon ska jag träffa Anneli i Stockholm som ska hjälpa mig med sång, då hon antingen spelar piano eller gitarr medans jag sjunger. Jag är fan livrädd. Nu vill hon att jag ska ta med text + ackorder om jag har någon speciell låt jag vill öva på...men vad ska jag sjunga då? Ha? tror inte jag kan en hel låt alls? Det blir nog spännande, aldrig sjungt för en främling förut...Men dethär ska ju bli kul. :) Wish me good luck!

With my voice.

Skriver låtar.....


Skriver ikväll :)


Jag älskar att...

Sjunga.. musik står mig väldigt nära hjärtat.


Jag har länge velat ta sånglektioner, dels för att bli bättre på rösten, den går alltid att utveckla och för att bevisa att jag kan för mig själv. Dethär är också en sak jag gör för min skull. Vinna rädslan på något sätt. Om jag sjunger och spelar gitarr själv, så går det bra, men inför folk, så kommer det upp nån slags spärr, kan inte ta i med rösten, och den blir bara så överraskande konstig? Hur som helst, så har jag nu kontaktat 2 stycken pedagoger idag, så jag hoppas det blir något nu... vore så himla roligt. Nappade på denna;

"Få personlig coaching med just din röst, och utvecklas individuellt vad gäller mod och självkänsla? Frivilligt ingår även en live-konsert! (hittills har även de mest envisa och osäkra visat sig redo att sjunga live när kursen nått sitt slut.) Kom och var med! Hitta din röst".

-
som gjort för mig!


Snabbhej mitt i natten.

Mitt i natten, hej på er!

Varit ledig idag och träffat Jota. Vi var hem till syrran och tog en snabbfika, sen åkte vi till varsitt och sen åkte vi till mobergs, jag drog en pepsi och han nån cider..rätt intressant o se på folket som var dynga och kommer må piss imorn. Ha ha, det är verkligen samma,samma däruppe. Det enda dock man åker dit för är vännerna. Nu är det läggdags iallafall för jag ska upp och jobba. Vi hörs imorgon eller hur...;)


Telefon.

Hej Godingar!

Vaknade av att Heidi plingade sönder dörrklockan. Jag gick upp och vi drack kaffe, sen ringde conturkliniken, sedan polisen. Så jag har suttit i telefonen halva morgonen... Jag tänkte ta mig en dusch nu och sen ska jag ner till centrum och ta en fika typ. Ha en underbar fredag! Jag skriver mera sen!


Shiney babies!!

Mina nya skor.

- De har kommit!! Även en ny cardigan. Helnöjd med dem! Alltid roligt med något nytt i garderoben eller skohyllan...Jag är galen i skor och får aldrig nog av dem. Blir skitsnygga till ett par leggins!! Nu hinner jag inte blogga mer, men ville visa dem...ska ner i badet nu! :) Må så gott!! 







Blev inte så mycket shopping :( BUU för täby! Yes - jag hittade iallafall min bikini.

Sista inlägget innan läggdags...

Jag och syrran var båda lediga idag, så vi åkte iväg och shoppade lite i täby. Tyvärr hittade jag inte alls lika mycket som hon, men tycker dagens mode är kasst, och det finns för lite butiker i min stil, så jag gav syrran förslaget att åka till London en helg med shopping och hotell. Vore bra och kul att rota lite i deras köpcentrum. :)
Fan, varför visar jag inte varje dag vad jag handlar?


Dagens "fynd": Bikini, rouge, hårspännen, örhängen, ringar,
leggins, halsduk och ögonskugga. Verkligen inte en WOW-shopping idag!


Den superläckra Billabong- bikinin som kommer att se fräsch
ut på beachen 2011! Satt skitbra, och än är överdelen stor...
men den fylls snart ut med 400cc extra. 


Sen jag var förlovad växte en kärlek för guld. Nya ringar
och örhängen!


En smidig accessoar tycker jag. "Mysiga duken".


Även sånthär smått som alltid behövs...


Så att när jag shoppar lite så är det skönt att vända upp och ned
på garderoben, slänga det gamla och in med det nya! :)

Täbban imorn!

Ciaoo !!

Jobbat, jobbat & jobbat. Hmm, imorn så blir det Täbban med BigSiz. :) The shoppaholics are on their way! Jag hoppas fan det finns bikinis i NÅGON butik. Har kikat på olika hemsidor, men fan.. de som är SJUKT SNYGGA/SEXIGA, de är FÖR sexiga. Inget man kanske går runt med på stranden...och då är det ganska så onödigt köp eftersom man inte har en partner att bada med privat! ha ha.. hursom, vi får se..eller har nån tips??


fin va?

Hello :)


Vilken dag, händer ingenting och det bara snöar och snöar...vad är detta??? va? Skitsamma, mina klänningar har kommit ;) Jag är kär i den röda...den är helt jävla underbar. Visst?;) orkar inte skriva nåt mer nu...hörs imorn igen sweeties.....


Nytt till sommarn!

Nya klänningar
Jag hittade sveriges bästa shoppingsida igår, visserligen finns det inte så mycket i sortimentet vilket gör att man tappar suget till att handla lite av någon anledning. MEN, de hade verkligen min stil av kläder... inget man ser på H&M direkt. Det gillas...

No words needed. Den är för grym!! Och den kan bara bli grymmare med mina
nya boobs och solbränna sen!! 


Köpte även denna, sexiga, fina,
elegantiska och söta minidressen.


bilder lånade från: www.swefox.se 

En vanlig dag....

Dagen har gått väldigt fort, men glad att det är så än tvärtom! Jag har jobbat 8.30-18 sen sprang jag till ica och handlade mat, jag gjorde lövbiff, kokpotatis m körsbärstomater/fetaost. Fan så gott det var...Sen har det blivit klart att jag ska få åka till F-huset den 27e!! Så jävla glad! Börjar även bli nervös inför operationen nu..knappt en månad kvar, ingen nikotin, ingen alkohol heller..

Smält tomaterna 2-3min i olja...


Pensla köttet med olja innan stekning i smör... adda salt o peppar...


Koka potatisen några min, ös på med timjan, och blanda tomaterna
med potatisen och ös även på med fetaost. Jag la till lite Sweet chili
sås också, gillar när det är lite starkare! Se där, vilken underbart god middag...

C says Hi!

Gokväll snyggon...

Happ, idag har jag fått sova ut och betalat sista räkningarna och sen gick jag en promenad med Jota och så handlade vi lite :) Sen åkte jag och sa hej till Ante och Charlie..sen hämtade jag mami och tog en kopp kaffe hos syrran i samma veva.

My love. Min doft... Gucci - flora...helt underbar! 


Jag glömde visst att jag hade köpt denna i julklapp till någon, så jag köpte
något annat istället och så hittade denna i en låda igår..såå den måste vara min nu! ;)


Imorgon när jag vaknar ska jag testa lite vitaminer i 28 dagar, se om man
känner nån skillnad. Kanske blir lite piggare, denhär vintern tar ju kål på en!

Droppar snacket och har lörmys!

Nick kom från stockholm och har hängt här ett tag, vi har rejsat och pratat om livet & sex...så drog han precis. Nu blir det filmkväll hos sötaste Jota=) See ya!!!!


LYSSNA BARA!

Godmorning...

Nu är jag inte längre full eller bakis. Vi hamnade på piren, och där blev det en och annan show. ;) Only God knows what I've been up to..Hur många pussades jag med egentligen? T och jag lyckades iaf köra magdansen denna gång. Kanon! Nu måste jag duscha o göra mig iordning så jag kan gå och handla och sen ska jag träffa Jota förhoppningsvis. BY THE WAY! OBS! Om nån vill se ett sviiinbra band så åk till fryshuset den 27 januari! Jota ska sjunga där då :) så ni måste rösta.. här får ni se ett klipp!: Hör ni hur jävla duktig han är?

Hitta fler artister som Almost Today [NEW LAYOUT, PICS AND SONGS!]Myspace Music


RSS 2.0