Ja, kom på en rubrik du!

Svarar på ert sen!!!

Är hemma just nu. Ska snart iväg och jobba. I helgen sticker jag iväg till dalarna... var ett tag sen jag var där så det ska bli jätteskönt att komma iväg eftersom vi har så fullt crib just nu. Schemat är speckat hela tiden, och jag är less på så mycket. Vill bara vara. Den 10e april kommer Jani hit. Jag träffade honom sist när jag var 10 barre tror jag. Det ska bli SVINROLIGT!!!!! Denna månad är också en buy-gifts-as-hell-månad. Alla fyller år.... J-boy, Heidi, Pia, Quaka, Mich, och Emilia. Nån mer?
Nu ska jag iväg...ha en bra dag dudes!




Gday

Hellou!

Nu har jag jobbat klart för dagen, Cajsa och söta Elsa var och kikade förbi, och jävlar anamma vilken söt tös det var! Mötte sedan Emy, vi var ned till house of pain och hon bokade tid. Sen kikade vi runt i lite affärer och sen körde hon hem mig. Är sviien-sliten!!! Kanske ska ut ikväll, men vi får väl se om man orkar. Hoppas ni får en fin helg!!



min tattoo...

nu är den klar...:) dålig bild eftersom det är taget med cam....


ledig idag!

Godmorgoon! Är ledig idag! :) Ska väl börja med en dusch nu, sen lite frukost och kaffe på det. Ser att tiden tickar iväg, så man kanske ska ta och röra på sig. Ska ju tatuera mig idag! wihoeoeioe! Cajz kunde inte hänga på eftersom hon skulle hämta sin bror med familj på arlanda. Får väl pina själv då.


La tortura.

Förbannat vacker och attraktiv.


Today's

Vaknade med halvpanik, ..nej, panik, över att jag trodde att jag hade försovit mig! Men jag hade visst en kvart på mig, så det var lugna pucken endå! :) Dagen har faktiskt gått fort, och jag har till och med hunnit snabbshoppa på åhlens i fem minuter.. 2 tröjor hittade jag! En för plåtningen och en annan för vardags. Sen fick jag meddelande av Cajz, som sa att hon satt på akuten, stackarn, så jag knatade dit och var där ett tag..... Nu är jag hemma och ska kika på tv en stund! Må så gott!

Vaselin, rouge, läppstift.

Photo: CarolynAh

MOORE&SLITZ

Hej Coolingar! Nu längtar jag till en plåtning nå grymt!!! Kommer att ske snart igen! Bygger på ideér! Ni som är intresserade av fotografering, hör gärna av er så pratar vi mera.

Sov länge som en stock, och jobbat till nio, sen stack jag iväg och solade, sen kom christian och plockade upp mig och vi drog och handlade.










MM!

Jaha, åh fyyy vad klockan är mycket såg jag nu!!! Hoppchopp, vad det här inte var bra!!!
Igår var jag till trädgården med Nicole ..träffade lite folk, sen så hamnade jag in the middle of no where, åkte till jacobsberg och det var ju en rolig resa... jag säger bara SHUT MY TUTT!
Ja, nu ska jag fika med kära Micke... längesen! Sen ska jag slappa till tusen. 

 




moi

Lite sabaton, kaffe och nu blir det film!!!

Moi.


Livet

Heeej! Har varit lite piggare idag faktiskt. Jobbat och träffat Cajz en sväng. Fan vad det är jobbigt att jobba när man varken har en hair eller face -day, så ibland önskar man att man hade kontorsjobb eller liknande. Jag bara lääängtar till söndag då jag bara får ligga kvar i sängen till 12 och kolla på film... fika med någon, köra ansiktsmask o hela köret, en såndär slö-dag! Helgen tog hårt på mig. Även jobbet på det.

Imorgon ska jag (försöka) gå upp kl 9, messa Cajjan, gå ned på stan med henne, fika och sen jobba. Livet kan fan inte vara menat att leva såhär... lever man för att jobba, eller jobbar man för att leva?!?! Det vore perfekt egentligen att jobba hårt en vecka, sen vara ledig en vecka, så man HINNER träffa alla vänner, göra saker man vill göra, slappa, åka iväg, vad som... Fast och andra sidan, så kan man faktiskt bestämma själv hur man vill att livet ska se ut. Det finns inga problem katter! Vill du att din garderob ska se ut på ett sätt, så ser du till att det ser ut så också. Vill du umgås med en bög resten av ditt liv så ser du till att göra det, vill du ha 100.000 spen för din tavla, så säljer du den för 100 lax. Det kan faktiskt vara så....

Äh nu babblar jag bara på som vanligt om allt skit. Godnatt dudes ;)

CarolynAh

Barcelona bilder!

Sådär ja, här är några bilder från Barcelona...


På planet från Arlanda till London först. Jag och Sari.




Sari, Linda och Louise i London/Heathrow airport.


Vi åt ju en massa gott! Jag provade musslor för första gången. Det var okej, men när man inte är van vid en smak kan det fortfarande kännas lite sisådär.


Dan, Minna och Mathias på den spanska restaurangen. Huvudrätten blev fisk med potatis, massa vitlök och paprika och efterrätten blev chokladmousse. Det fanns massvis med mat och dryck på bordet hela tiden. Underbart.


Spanska ipren-mannen.


Jag och Louise.


Linda, Annelee, Minna och Mathias. (Efter några glas).


Katsching!!!


Bästa frukosten någonsin! Fanns hur mycket som helst att äta!


Sari, jag och Linda.


Utanför hotellet.






















Tyvärr så ville jag inte ha med mig min systemkamera ut på krogen, så det blev inga bilder från vår utgång. Men på bilder här nedanför var vi aspackade. Kvällen började med 3 rätters igen på en annan fin restaurang och sen åkte vi snabbt till hotellet och fixade iordning oss och ut direkt. Vi var på massa olika krogar och träffade massa kul folk. Här är vi på hotellet igen efter allt festande kl 8-9 på morgonen och redo för frukost.




Efter frukosten. Full, jävlig och trött.


Var ju skönt att det fanns tillgängligt.


Dags för matchen i camp nou.


Erik och Sari.


Nu kör vi ba!!


På tunnelbanan var det bara att gå på ölen igen efter 3 timmars sömn.


aaaaaa BARCAAA




Camp Nou 14/3/2010


Halva gänget iallafall...


Åt en vidrig burgare utanför Camp Nou.

 
Äntligen på plats!






Bara 90.000 personer på plats för att se Barcelona spela mot Valencia.








Syrran och grisf*ttan.


Jag och Lollo...




Jordgubbsmjölken var efterlängtad. Smakar precis som rosa pantern!




Mathias på bussen. Dags att åka hem igen...


Ja, det blev några bilder hörni... kan ju inte lägga upp alla! ;) Jag måste endå säga att det var en häftig upplevelse! Har träffat fina människor, ätit och druckigt gott, sett en massa och framför allt dansat bena av mig. Utelivet är ju en riktig karusell därborta i hamnen. Jag hoppas ni haft en lika rolig helg som jag! 


Sen.

Tjoliloo!! Lägger upp bilder när jag kommit hem från jobbet. :) ciao

Still packing.

Vi packar fortfarande.... klockan är ju bara barnet eller vad säger man. Uppgång kl 6!
Syrran ger snart upp.


GOD 11

Godmorgon, god lunch...god.. god 11!!

Om min älskade Cajz hade gått upp i tid imorse hade jag redan varit nere på stan och hoppat! Istället dricker jag kaffebaffe och dunkar musik i högsta volym! Imorgon vid denna tid sitter jag på planet och yrar, grinar och spyr om jag inte lyckats fått i mig tillräckligt med alkohol innan. Det blir direkta vägen till baren alltså. Jag gillar ju att flyga.

Alltså kommer jag inte att blogga på hela helgen säkert... Men man vet aldrig om jag råkar stöta på ett internetcafé.
Fan för att det ska snöa där. Men jag ser mest fram emot fotbollen mellan Barcelona och Valencia. Kommer bli en sjukt rolig upplevelse. Nu ska jag iväg och jobba sista dagen för veckan. Må så gott allihopa!

Vill ni bli plåtade, hör av er till mig. Glöm inte att besöka www.wetdreams.se


Dagen

Filmkväll hos Cajjan!


Fixing!


På elgig.



Hos Pia...



FrulleBulle


Dansar...


Ee?




& så har vi åkt runt lite, spelat gitarr i bilen och sjungt!


Nu ska jag packa väskan och sola...:)

DIF!

HEJA DJUUURGÅRN , HEEJA HEJA HEJA DJUURGÅRN!!!
Japp, vi åt middag på globen, grymt god mat, sen gick vi till hovet och såg matchen mellan DIF och Linköping!! Grymt var det!! Snart Barcelona!

Helgen min.

Hej JUVELER!!

Jahapp, var ska man börja... i fredags var vi på Harry B, och i lördags började vi kvällen på Anchor och sen drog vi vidare till Patricia och dansade istället! Det var ju roligt till en början!! Blev senare hämtade av B & D och drog iväg till bushen och bastade??? ha ha, vaknade iallafall imorse av elstötar, någon som hoppade på soffan där jag sov, petande och godiskast! Inte alls awesome. Åkte hem och lagade mat med cajjan och sen somnade vi efter hangover-flipsen.

Först i fredags, påväg till Stockholm.



Cajz och Simpski i gallerian...



På harrys!!


...också på Harrys!


På g!


Simpski & Carski


Hetaste Cajjan!



CarolynAh



Idag då, så har vi ju varit lite risiga som sagt....



Men lika glada för det...


C-B



Myser med viggan...


Pyss!


busy weekend.

Veckorna går fort, imorgon är det redan fredag. Jag ska upp 4.30 och jobba, känns som att man bara hinner hem och vända! Helgen blir fullt upp!!! Hoppas att simpan från götet kommer och hälsar på! Hörs imorrn! :)

 

Orkar inte idag.....

Jobbat och solat och har inte tid eller ork att blogga idag...Imorgon så! ;) Må så gott!

www.wetdreams.se

Gummor och Gubbar... Hej!

Kom precis hem från jobbet. Alla verkar deckade och livet verkar suga här. KUL ATT KOMMA HEEM!
Önskar att man bodde i eget med mycket folk, som hade ork till att sätta sig med en kopp te och snacka skit en timme.. men ICKE!

Nu hörrni! ...HAR SVERIGES HETASTE WEBSHOP ÖPPNATS!!! Fan tjejer, ni som inte har lusten till att gå ut att springa när det är kallt, kan väl trimma upp kroppen i sängen istället? Eller även partners kan krydda till det med sexiga underkläder med mera! Passa på att kika in nu på www.wetdreams.se (ni kan klicka på headern också, så kommer ni direkt till sidan). En rolig förfest kanske? Då finns det inget bättre än ett homeparty!!!



RSS 2.0