AUSSIE

Igår var jag på sjukan halva dagen sen gick vi ned på stan och handla det man behövde och åt lunch & glass :) Är jääättenervös inför nästa besök!! Nu har iallafall the bloody ones kommit från Australien hit och kul har man med dem! Ikväll blir det grillning hos Sundman och Klacken! Ska bli skitroligt! =)


Moi.

Moi. Det regnar. Ingen hemma, vart tog syrran vägen undrar jag? Behöver en båse chips och sällskap + en movie. Precis duschat och dränkt mig i den skönaste AUSSIE schampoo!! Äj den är grym, så try it! Dyrare men lätt värt de! Nu ska jag spela lite gura och messa runt lite. Ha den bästaste Lördis! Moi.


Glad MIDSOMMAR

Glad Midsoooommar!

Nu har jag jobbat klart mina timmar, och ätit en fantastisk middag med mami på balkisen! =) MÖÖMS! Blev bjuden ut till Vätö men har fan ingen ork eller sug. Ska ju upp tidigt o jobba också. HEELA helgen ba!!

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI

HIWOOW

Har varit på bio och sett BECK! Den va bra, så se den! Lynn pierca nosen och fan så kul det var!! Hon trodde nog att hon skulle dö... snart kommer socker. HIWOWO


Den dagen

Ett rätt tomt rum.. det går bra i nya lyan iallafall, men ibland är det ensamt. Man är ju van att det alltid är någon där. Hungrig och pigg, har ju tagit en powernap eftersom jag gick upp så tidigt imorse. Efter jobbet la jag mig i pias och mickes hängmatta och fan så varmt och skönt det var. Imorn är jag ju ledig, då ska jag och mami storhandla! :) Ska handla massa gottgott... fast jag redan gått upp nåt kilo, men det är ju inte så konstigt heller!
Ha det så bra.


alla på plats..

Pussys som inte skriver vem det är ifrån är ju likamed BUUU!

Lugn fredag... blir ju ingen mer dricka nu! Gudsonen och alla på plats i soffan o sängen, myyys. Nät'z.


Är så trött. ;(

Jag är så trött. Jag är verkligen sååå himla trött och tanken på att man ska behöva fixa sig och jobba gör det inte lättare. Jag har ont i huvudet, eller en smygande värk är pågång och jag fryser :( Vill lägga mig igen. Hade jag gått i skolan fortfarande hade det varit enkelt att bara sjukanmäla sig. Solan ringde igår äntligen och sa att vi skulle ta dendär fikan i början av juli.. fan vad roligt det ska bli! Det har vi alla gamla elever sett fram emot. Men ikväll efter jobbet blir det packa,packa packa och flytta mammas grejer imorgon. Blir en sån helg...





Frukost och messa!

- "Tyvärr" så blir jag inte så ledsen av det eftersom det bara är ord som är till för att trösta någon annan :) Finns ju ingen erfarenhet bakom dennes huvud. Samtidigt är det bra med lite sketna meningar för det tröstar ju syndabocken.

Jahapp, nu blir det vitaminer, kaffe och vindruvor, ja en frukostmeny och sedan jobb!! Jag shoppade lite i tisdags iallafall, så lite tyngre garderob nu då. :) Vi åkte till Kista C. Tyvärr finns det inte så mycket i min stil längre, allting är för sött för mig. Mera Ed Hardy och Tapout -stuk tack!?!?

I helgen blir det flytt och grejor!!! Later!






Bort med det gamla - in med nytt!

Röjt lite hemma igår... och shoppat lite smått som gott. Idag bokade jag in mig på intensivkurs och det blev billigt för mig. Endast 2000 kr!! Har ju fått presentkort tidigare åren och dom blev aldrig använda, så där drogs det av. Så jävla toppen o grejt! Nu är det första koppen kaffe, sen ska jag och siz iväg och shoppa nytt till garderoben eftersom vi rensade våra igår, så hälften rök iväg. Stockholm, täby? We'll see...


HH

Heyboxiss....... ooo hejdåå.

Mirakelpiller ..tack!

Får jag förklara en grej? Du må vara i botten och gräva efter all ilska, och sorg. Jag vet.
Jag kan inte få saker ogjorda och ont som det låter så vill jag inte det heller, jag styr inte över mina känslor. Jag är ledsen verkligen. (Allt gott till dig <3)

Har jobbat idag och är fortfarande sjuk och jobbar även hela helgen. Är så sliten så jag blir tokig här!! Skicka mig lite mirakelpiller tack!! Nu måste jag kila vidare..hektiskt dehär.








Gått över till "Light" med allting känns det som.

Är sjuk, gått över till light-cigaretter, checkat 2 avsnitt av sex and the city, druckigt kaffe och sovit.. mm, kedjerökt hela min vakna tid. Bra va? Jag vill göra mycket med har ingen ork i kroppen direkt, och blir så jävla stressad av det. Hade faktiskt velat ut med hundarna på en äng, eng? äng? (hur fan stavas det)? och iallafall kastat boll och få dem lite trötta och sysselsatta. Bada i badkar med ansiktsmask, men det tar sån tid. Rensa garderoben och köpa lite nytt men orkar verkligen inte. Internetshoppa kanske? Vore väl för impulsivt..haha. Ska iallafall sticka iväg och handla så jag kan göra nån god middag åt mig familjen och ....

Jag bara hostar, slemmar och är så jävlig man kan bli. Skulle behöva en vecka ledigt för att bli frisk nångång. Helgen har varit ..ja, fullt jävla ös och ingen lugn och ro direkt. Kåken fullpackad.






Twin Club

Hej kära! Jag har inte tid alls att blogga, men nu gör jag det en snabbis.

Ikväll... det som gäller är givetvis Twin Club! Har precis slutat jobba, nu ska jag in i duschen fort som fan, och göra mig iordning, sen kommer en jävla massa folk hit och vi ska sätta igång o grilla, dricka, ja, supa skallen av oss och röra oss mot TC. Blir förhoppningsvis en riktigt lyckad kväll.
Dagens skit-grej är ju att jag missade crucified barbara i parken. För jag tackade ju ja till att jobba idag, dum som man är. Ha en bra kväll hörni.


Sari, på sin gamla HD.

RSS 2.0