Goodbye baby-boobs, Welcome "real" boobs.

Imorgon opereras jag 8.45

Imorgon vid denna tid må jag vara sveriges gladaste chic. En flummig glading. Jag är riktigt nervös nu och vill få det gjort så fort som möjligt. Antar att jag kommer dit och betalar (44.000kr) väntar, hoppas på lugnande, träffar narkosläkaren, får min ritning på kroppen och blir nersövd. Sen hoppas jag att jag vaknar upp med inte alltför stor smärta, även om det är lätt värt det. Jag kommer absolut att meddela er hur det gått när det är klart!!Kommer att sova i åkersberga hos Micke och hans mamma så jag har lite övervakning och sen hem bara.

Efter 00.00 får jag inte äta, röka (ifs så skulle jag ha slutat 2 veckor sen för läkningens skull enligt dem, men det har gått lite åt pipan det där) Sen ska jag duscha i descutan ikväll och imorgon biti innan jag åker. Wish me Luck.


Kommentarer
Postat av: anna

Hej! Får jag fråga vad fick dig att besluta att operera brösten? :) Hoppas allt går bra!

2011-02-08 @ 13:27:41
URL: http://fashionbeautymylife.blogspot.com
Postat av: UMA

Lycka till! :D

2011-02-08 @ 15:23:32
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Postat av: Anonym

PINSAMT! Alla vill se ut som uppblåsta och fejkade töntar nuförtiden. Kul om det går snett.

2011-02-08 @ 15:54:30
Postat av: Emelie

ååh :D vart gjorde du operationen någonstans? jag ska göra på strandkiniken den 7 mars och hoppas att jag blir jättenöjd. dock har jag bara tagit ledigt från jobbet en vecka.. tror du det räcker om man jobbar på kontor? hoppas du är jättenöjd med dina! :D och vad GLAD att din värsta smärta är över. boo jag är rädd! får man fråga hur mycket du la i? kramar

2011-02-18 @ 09:41:03
URL: http://emimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0