Det gör så ont

Hos storasyster nu.


Jag kom till sjukhuset och fick först betala, sen fick jag komma in nästan direkt och byta om till morgonrock, och svälja alvedon + morfin, sen fick jag rulla in på operationssalen, där fick jag lugnande och wips, sov jag som en stock och vaknade med smärta och mina nya darlings under hakan. Låg och pratade med en annan tjej jag inte såg, men hon hade också gjort sina bröst. Sen hörde jag bara syrrans kille komma in, och sköterskan fick följa med mig ut för jag var väldigt väldigt yr.

Í Norrtälje sen så fick jag lägga mig i soffan, och FAN så ont det gör att andas. Djupa andetag är ett helvete och att resa sig går inte självmant. Imorse hade jag så ont så jag grät och tvingade i mig morfin öven om jag mådde så illa av det igår. Skulle aldrig i mitt liv göra om detta, det gör så jädra ont verkligen.. =( Söta Jota var förbi här med fruktsoppa, cigg och marabou-hjärtan! Så gulligt av honom :) Nu är det bara att fortsätta vila en liten stund...

Ja, såhär ser det ju ut just nu...svullet, och har fortfarande inte fått duscha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0