Crazy night.

Havspiren, nykter.

Åkte med Micke, Nadia, Eken och deras 2 vänner till piren igår, de var ju fulla, och jag nykter, (körde) men fan vilka tråkmånsar, ena gäspar efter den andra, (dock efter några drinkar) Nadia hade lite "go" i sig endå..så vi fick upp alla på dansgolvet till slut ;) Sjukt kul hade jag iallafall, ska banne mig börja gå ut nykter, för man dansar endå, har koll, ser och hör allt! Lite roligare så! Fick massa pussar av folk och hörni...kvällen var mycket intressant då jag mötte en av mina old lööövs och vi började prata vilket vi inte kunnat göra på bergis 2 år. Riktigt kul...Jag och fina Robin körde järnet on dance-floor as usual och han tvingade med mig på kort. En massa kort, men bara ett blev publicerat. Lika bra, cause they would other wize piss some people of.

I övermorgon är det dags för mig att opereras.. nervös som fan, och helgen därpå ska jag kanske till Riga! :)


Robin & jag

Kommentarer
Postat av: anna

2011-02-08 @ 22:21:11
Postat av: anna

Okej :) men det är viktigaste att du är nöjd så får ta och kolla hit igen när du berättar om det :) lycka till, det går nog bra!! :) Hehe jasså du är finsk, okej :) Jag skriver på finska och svenska för att alla i finland skall förstå :D

2011-02-08 @ 22:22:25
URL: http://fashionbeautymylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0