2.2.2011

EN VECKA KVAR

Nu är det en vecka kvar till oppisen. Längtar så jag dör......
Vad har hänt på senaste då.. jag har hängt mycket med Jota, och jobbat. Idag har jag jobbat 5.30-13.30, sen stack jag och Theresia till syrrans kåk och fikade och snackade massa skiit, tills jag kom på att jag behövde skor minsann! Åkte till alla möjliga affärer som gav en tom vaukorg. Means; INGA FYND! Tiden gick för fort, jag shoppade andra småsaker...parfym, bomullstussar, kajal..ja ni vet, skitsaker. Sen stack vi och fikade på donken, och påväg därifrån körde vi förbi friskis så sa jag till Teresia att det var dags att åka hem och hämta träningskläder för vi ska träna och det är nu. Hon var på och vi körde lite gym... inte så hårt, för man vill ju vara pigg imorgon, eller leva, rättare sagt. Vi ska sola och få vattensängs- massage också. (Är ledig, WOHOO).


Kommentarer
Postat av: Alicia

Svar: Ja det är sant, har man fast inkomst och inte så mycket utgifter så blir det ju en del pengar tillslut :)



Ja det hoppas jag med att jag ska göra någon dag. Tack så mycket, det ska jag försöka ta mig tid att titta på! Oj! Fy vad läskigt att ha en föreläsning i globen! Vad skulle den handla om? (det kanske jag borde veta, men var så längesedan jag kommenterade så minns inte vad du svarade på hehe).

Tack så mycket! :) kram

2011-02-03 @ 13:50:22
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/
Postat av: Malin

ja det är bara fint med mig. Vad händer nu ihelgen då? kramar

2011-02-03 @ 20:35:12
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0