14 februari är så trist varje år . . . .

JAG VISSTE DET!


För det första, hade jag en väldigt tråkig förmiddag, för det andra så blev det inga naglar gjorda idag för L:s bil startade inte, och för det tredje så satt Robin kvar i Grissel och kom ingevart OCH för det fjärde har jag förkyldningssymptom. Kan det bli bättre?

Imorgon däremot när vi äntligen passerat denna dag så ska jag få ihop allt det där jag skulle ha gjort idag. Perfekt! Har även tillgång till bilen hela veckan, så jag kan ta mig vart jag vill! :)

Sen en fråga till er...vet ni någon bra hemsida där man shoppar kläder, skor osv. (lite asos.com style eller liknande)? Kvinnlig, rockig och mera sexig stil? Ge mig tips!! Sitter man här hemma sjukskriven måste man ju få shoppa lite!!? Ska försöka sova nu, så vi hörs imorgon igen så får ni se vad jag bjuder på!

Cherry-lollipop var den godaste lillipoppen jag någonsin ätit!!



Kommentarer
Postat av: zteffy

hoppas du får en fin dag sötnos !;*

2011-02-15 @ 12:40:49
URL: http://zteffy.blogg.se/
Postat av: Amanda

ow~ jag fick en sån klubba igår.. den jättegod :3



sv;

Oh tack så mycket<3!

Haha åh, även dina älg-drömmer betyder nog något ^-^ just wait and see! Oh precis, det är bra att drömma om sin rädsla ne~

2011-02-15 @ 15:01:08
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0