Heart is Jumping!

Vilken Hangover idag! Oh, vilken kryssning.. kvällen började med en FANTASTISK middag. Jag provade röding till förrätt, abborre m. mussla till varmrätt och päron kokad i likör m. vaniljglass och grädde till efterrätt. Uunderbart hörni. Kvällen..oj, jag var i paradiset efter några drinkar!

Det bästa dock som hände under hela resan var faktiskt när jag skulle kliva av. Jo, för att 10 minuter innan vi ska av båten, så får jag ett meddelande av den bästa av dem alla! Kristoffer, min Quakamole.. Då han skriver: Då var man i Stockholm igen, birka dags!! Jag vetni, ringer på en gång och vi möts utanför terminalen och jag trodde jag skulle dö av lycka för att jag fick träffa honom efter en så lång tid..

The best


En annan bra sak som hänt nu är att jag fått lånelöfte..förstår ni? Äntligen!!!! Bara att knalla ut och buda nu och flytta!! Ha! Jag är så hiiimla lycklig!

Imorn ska jag nog träffa Tobbe..så blir det nog fika och chillchill:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0