Lite dålig.

Tjohopp... Nötter och kaffe, muchas goodas kombination! Vad ska alla göra ikväll?? Jag blev bjuden på tacomiddag iallafall, får väl se om jag orkar gå på den. Har rätt ont i hals, öron och tandkött!! Något äckelvirus pågång såklart... Nu har jag fått tid hos läkaren också den 18:e. Wonderful med utredning, som dom endå inte kommer att få något resultat på, det blir alltid samma visa, "jag vet inte" "gå dit och kolla" "kom tillbaka om det blir värre". Vilken jävla skitbehandling. Jag söker ju till läkare för en anledning, det drabbar ju mig på jobbet och det är det sista jag vill. Fick till och med gå hem från jobbet i måndags för att jag vart så dålig... och det tycker jag bara är pinsamt och surt som tusan, man ställer ju till det för andra. Nu kom Siz och älskade Theodor hem.. bäst att mysa lite. Ha en bra lördag hörni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0