Ja, kom på en rubrik du!

Svarar på ert sen!!!

Är hemma just nu. Ska snart iväg och jobba. I helgen sticker jag iväg till dalarna... var ett tag sen jag var där så det ska bli jätteskönt att komma iväg eftersom vi har så fullt crib just nu. Schemat är speckat hela tiden, och jag är less på så mycket. Vill bara vara. Den 10e april kommer Jani hit. Jag träffade honom sist när jag var 10 barre tror jag. Det ska bli SVINROLIGT!!!!! Denna månad är också en buy-gifts-as-hell-månad. Alla fyller år.... J-boy, Heidi, Pia, Quaka, Mich, och Emilia. Nån mer?
Nu ska jag iväg...ha en bra dag dudes!




Kommentarer
Postat av: sari

Ja du kan lägga till att brorsan fyller år på söndag, och simpski på fredag!!!!

2010-04-01 @ 08:56:43
Postat av: Johan

Hon är så snygg :)

2010-04-01 @ 10:50:56
URL: http://jayb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0