Frukost och messa!

- "Tyvärr" så blir jag inte så ledsen av det eftersom det bara är ord som är till för att trösta någon annan :) Finns ju ingen erfarenhet bakom dennes huvud. Samtidigt är det bra med lite sketna meningar för det tröstar ju syndabocken.

Jahapp, nu blir det vitaminer, kaffe och vindruvor, ja en frukostmeny och sedan jobb!! Jag shoppade lite i tisdags iallafall, så lite tyngre garderob nu då. :) Vi åkte till Kista C. Tyvärr finns det inte så mycket i min stil längre, allting är för sött för mig. Mera Ed Hardy och Tapout -stuk tack!?!?

I helgen blir det flytt och grejor!!! Later!






Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe ok. tack! :D Det är bra att jag får veta vad jag behöver öva på. :)

2010-06-17 @ 10:07:23
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0