Tips!

Gokväll.. Hörni, julklappstips, fort?!
Jag har inte handlat en endaste julklapp, eller, jag handlade tavlor, som jag skulle göra, (ramar, hård svart papp, o guldpenna, så ni hajjar) men vet inte vad jag gör med dom.. tanken var att göra något minnesvärt till barna i familjen, men hade nog varit roligare att ge till en vuxen, för då kan man göra lite roligare bilder. MEN, vad ska jag handla till alla nu då???

Imorse var jag jättepigg för en gångs skull, åkte med bussen 7.45 från älmsta, sen hem, och sen skulle jag till roslagsskolan, men det blev inställt, sen har jag bara jobbat. Fått hem en orkidé och en bukett rosor! Så nu ser det fint och livat ut här igen! :) När jag blir stor och flyttar skall det handlas "färska" blommor rätt ofta!! 

(...hmm okey, min blogg vill inte ladda upp bilder, så de får bli senare..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0