Grym kväll !!!

Började kvällen hos Nicole med lite boys n' girls, skiiita trevligt !! Sen tog vi 3 bilar till mobergs, drog vippen, och fick massa goa drycker till vårt bord! 4 baljor fyllda med cider.. säkert en 50st, och champange! Muuums var det, körde nån lek där, och varför tror folk att jag älskar att ta den i bak? ha ha ha!! Fan tjejer...I dont like those fingers pointed at me, sen åkte jag i alla fall iväg själv med taxi, för jag fick nå ryck, till piren...och mötte lite trevligt folk, ;) Jag vågar inte kolla kontot idag.

Charlie the Shark, Robin och Jag på mobergs.

Jag "lite" packad, som ni ser (ser fan inte klok ut, vilket var
synd för jag hamnade ju på bild med min favoritpojk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0