Bröst

Bimbostämpel?

Har fått lite frågor om brösten nu. Kollat ytterligare ett par gånger på google.se t.ex på olika bröst, storlekar, och det är en massa männsikor som använder dem på ett porrigt sätt. Mycket U-ringat, mycket lättklätt osv. Inte konstigt att de flesta som ens ropat ut .."operation skall ske" får ett kräs. MEN å andra sidan.. skit i det? Låt dem släppa loss och göra sånt om dom vill. Varför är vi kvinnor såhär mot varandra särskilt?

Iallafall, någon kanske tänker; Men om du träffar din kärlek, eller blir äldre kanske din syn ändras, och du kanske till och med slutar bry dig om det? -Nej, been there, done that. Har blivit äldre, varför vänta fortafande 5 år, när jag vill vara nöjd nu (och redan väntat 5 år)? Ibland får man chansa lite i livet. Eller hur? Jag har haft killar som sagt att jag absolut inte bör göra något för det är hur bra som helst redan. Då har jag bara sagt att "I don't give a bloody fuck, om vad du tycker", det är min kropp. Jag har rätt att vara en egoist när det gäller mig och min kropp. 

Dock är jag rädd för misslyckanden, men inte så farligt rädd ändå. Det sker operationer hela tiden, oftast går alla bra, jag är frisk i övrigt, jag har helt enkelt alla förutsättningar för att det ska gå bra. Blir det dåligt, misslyckat som syns på brösten, är det inget att göra åt. Får svälja det. Däremot annat, koma, eller nåt annat?? Det existerar inte för mig. Det ska bara gå bra. Nog mera rädd för hur ont jag ska ha efteråt, och hur jag ska klara jobb och allt annat framöver... 

 
Bild lånad från google.se

Kommentarer
Postat av: Att bli miljonär

Hejsan!



Kolla gärna in min blogg, där kommer jag skriva om mitt mål att bli miljonär. Massor med roliga och enkla tips för hur man ska bli rik kommer att komma upp....



Du kanske har något bra spartips?

2010-12-10 @ 22:52:14
URL: http://attblimiljonar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0