DOC & WORK

Igår så jobbade jag en kort dag 13-19. Efter det så skulle jag gå mot busstationen, och märker att en bil bara glider bakåt, plus att en ung kille som övningskör sitter bakom i sin bil och tutar men fattar snabbt att bilen framför inte stannar, så han backar i full fart och bilen framför får mera fart och rullar på en gubbe och väggen. Gubben försöker ta emot med händerna, jag skriker ju till och springer fram och frågar hur det gick, men han bara klappade på sin bil och verkade vara jättechockad. Sen drar han? Halva centrum efter och han stannar men drar igen. ?!
- Knäppt.

Idag ska jag jobba ett ännu kortare pass... 15-19, innan det ska jag träffa en doktor och hoppas att dom hittar nå fel, eller felet rättare sagt och inte skickar vidare mig till någon kass kvinnoklinik på danderyd, och som verkade HELT från vettet själv!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack gumman vad söt du är! blir så glad :)



ja du måste dit! försök åka med i år om du får tid och allt sånt ;)

idag ska jag till skolan, sen vill jag försöka hinna iväg till H&M efter skolan, ska kolla efter två linnen, ena kosta 49:- och ena 99:- så det är billigt haha, älskar H&M :) oj kom in på en annan sak nu :S



men vad ska du göra idag? :) ♥♥

2010-05-18 @ 08:43:19
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0