Barcelona bilder!

Sådär ja, här är några bilder från Barcelona...


På planet från Arlanda till London först. Jag och Sari.




Sari, Linda och Louise i London/Heathrow airport.


Vi åt ju en massa gott! Jag provade musslor för första gången. Det var okej, men när man inte är van vid en smak kan det fortfarande kännas lite sisådär.


Dan, Minna och Mathias på den spanska restaurangen. Huvudrätten blev fisk med potatis, massa vitlök och paprika och efterrätten blev chokladmousse. Det fanns massvis med mat och dryck på bordet hela tiden. Underbart.


Spanska ipren-mannen.


Jag och Louise.


Linda, Annelee, Minna och Mathias. (Efter några glas).


Katsching!!!


Bästa frukosten någonsin! Fanns hur mycket som helst att äta!


Sari, jag och Linda.


Utanför hotellet.






















Tyvärr så ville jag inte ha med mig min systemkamera ut på krogen, så det blev inga bilder från vår utgång. Men på bilder här nedanför var vi aspackade. Kvällen började med 3 rätters igen på en annan fin restaurang och sen åkte vi snabbt till hotellet och fixade iordning oss och ut direkt. Vi var på massa olika krogar och träffade massa kul folk. Här är vi på hotellet igen efter allt festande kl 8-9 på morgonen och redo för frukost.




Efter frukosten. Full, jävlig och trött.


Var ju skönt att det fanns tillgängligt.


Dags för matchen i camp nou.


Erik och Sari.


Nu kör vi ba!!


På tunnelbanan var det bara att gå på ölen igen efter 3 timmars sömn.


aaaaaa BARCAAA




Camp Nou 14/3/2010


Halva gänget iallafall...


Åt en vidrig burgare utanför Camp Nou.

 
Äntligen på plats!






Bara 90.000 personer på plats för att se Barcelona spela mot Valencia.








Syrran och grisf*ttan.


Jag och Lollo...




Jordgubbsmjölken var efterlängtad. Smakar precis som rosa pantern!




Mathias på bussen. Dags att åka hem igen...


Ja, det blev några bilder hörni... kan ju inte lägga upp alla! ;) Jag måste endå säga att det var en häftig upplevelse! Har träffat fina människor, ätit och druckigt gott, sett en massa och framför allt dansat bena av mig. Utelivet är ju en riktig karusell därborta i hamnen. Jag hoppas ni haft en lika rolig helg som jag! 


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha jag är tröttis :( men så är det ibland ;)



söta och fina bilder honey!♥



hur mår du idag? KRAM

2010-03-17 @ 18:05:14
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: naathalie

sv: Oh vad härligt! Riktigt kul ser det ut som! Skulle jätte gärna vilja åka dit :D kram!

2010-03-17 @ 20:16:16
URL: http://naathhaliie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tackar! :) ja men det borde du nog ta och göra ;) hihi! jag hade tur som hittade lite i alla fall :)

du får ta och sova tidigt och vila upp dig :) jag mår bara bra honeey!♥

2010-03-17 @ 20:27:55
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Fina bilder! Allt bra idag då?

2010-03-18 @ 07:00:31
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0