Livet

Heeej! Har varit lite piggare idag faktiskt. Jobbat och träffat Cajz en sväng. Fan vad det är jobbigt att jobba när man varken har en hair eller face -day, så ibland önskar man att man hade kontorsjobb eller liknande. Jag bara lääängtar till söndag då jag bara får ligga kvar i sängen till 12 och kolla på film... fika med någon, köra ansiktsmask o hela köret, en såndär slö-dag! Helgen tog hårt på mig. Även jobbet på det.

Imorgon ska jag (försöka) gå upp kl 9, messa Cajjan, gå ned på stan med henne, fika och sen jobba. Livet kan fan inte vara menat att leva såhär... lever man för att jobba, eller jobbar man för att leva?!?! Det vore perfekt egentligen att jobba hårt en vecka, sen vara ledig en vecka, så man HINNER träffa alla vänner, göra saker man vill göra, slappa, åka iväg, vad som... Fast och andra sidan, så kan man faktiskt bestämma själv hur man vill att livet ska se ut. Det finns inga problem katter! Vill du att din garderob ska se ut på ett sätt, så ser du till att det ser ut så också. Vill du umgås med en bög resten av ditt liv så ser du till att göra det, vill du ha 100.000 spen för din tavla, så säljer du den för 100 lax. Det kan faktiskt vara så....

Äh nu babblar jag bara på som vanligt om allt skit. Godnatt dudes ;)

CarolynAh

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det blir blir ös, i alla fall på lördag, jag och några klasskompisar ska "fira" att våran evig praktik äntligen har tagit slut nu haha :)



själv då honey?♥

2010-03-19 @ 18:01:56
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0