CC

Tjenis ...

Idag hade jag kunnat betala någon flera tusen för att jobba istället för mig. Jag var trött, hängig och ville bara gå nere på stan och fika och vimla runt med någon rolig. Kanske kunde ha haffat en dejt? Bara för att...
Iallafall.. började dagen på banken, där jag fick stå i kö i evigheter, så jag droppade lappen och gick därifrån.

Imorgon, ska jag upp tidigt, och doona lite med Cajz, hon ska sova här och det är AWESOME! Morgonkaffe och frullebulle tillsammans är ju bara perfect! Sen ska vi ned på stan och vandra runt...

Cajz.                                                        CarolynAh


Kommentarer
Postat av: Cicci

fina bilde r:D

2010-02-25 @ 16:59:41
URL: http://ceciliadecker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0