Kärlek guzzar, kärlek!

" Det är ständigt en besvikelse. " 



Men...

Vi kör vidare bara & hoppas på det bästa. Har ju en som jag är grymt glad över att ha. Nån som lyfter mig, nån som får mig till det bättre, nån som tror på mig, nån som ger mig värme & glädje VARJE dag...Jag glömmer varje besvikelse, varje sak som får mig att må dåligt, eller en dålig dag så fort jag möter din närhet. Du fyller allt det tomma och häller det varma över det kalla och får mig bara att le. Det är förbannat bra att vara kär och jag njuter av varje sekund. 

Älskar dig.






Kommentarer
Postat av: MADDES

Okej, ajdå vad tråkig att det inte blev av. Jag ska sätta i mitt nya löshår i morgon(använder clips) och en ska jag klippa till det på fredag! Hoppas du har en fin kväll. kram

2010-08-24 @ 21:07:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: jenny

ni är riktigt fina tillsammans!

2010-09-09 @ 22:42:23
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0