TJOHOO!

Tja!

Igår fick vi lite besök. Karln jag inte träffat på 10 år! Hux flux, stod de utanför jobbet!! Nu ska han vara här en vecka. Vi tog, eller DE tog lite konjak, jag höll mig till öl och cider, men det blev rätt lugnt för mig... Vi ended upmotorgården, vilket var rätt trevligt. Bra musik iallafall!!

Trött efter jobbet


En liten tupplur efter maten... Fan så skönt.


Jani och min doggy, Viggo (nej, han fick inte smaka).


Alla återförenade, ha ha, Jani, mamma och syrran!


Lite playing...


Puss!


Lite halvgalna!


600krs konjak fick inte gå till spillo minsann!


Siz-lööw.


Jani, Sari, CarolynAh


Vi fick en dans show också.


Mamma ville inte se gangster ut på bild!




Men idag blev det andra bullar.....
Sari lite sliten kanske?


Vi hade en liten boxervalp på besök... Visst är hon söt?;) 


Jill och hennes doberman, Smilla.




Lite halvsöt sådär...




hejhopp!






Kommentarer
Postat av: ceeline@

ne va söta hundar :)



Svar: nehe, ja tycker det är jättebra :)

2010-04-12 @ 08:27:19
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0