Tanken med bloggen!

HEY! Har inte bloggat så mycket nu, men ser ingen vits i det bara? Alltid tänkt att.. liksom, när man läser någons blogg som by the way har halvkass kvalité, så kan jag tänka; so what, vem bryr sig om vad hon eller han har ätit för middag eller vem hon gick på stan med? Känner ju inte dom, och alla äter ju sina rätter...
Ja, men typ så.. och då tänker väl folk antagligen lika om denna blogg?! Tanken dock med denna blogg var ju att jag skulle visa det jag fotar, hur och vad jag gör med bilderna and so on... Men jag har tyvärr inte hunnit fota så mycket som jag velat, dels för att på vintertid när man kommit hem från jobbet så är det ju mörkt ute, man är trött, vill ju umgås med familj och vänner, ja, det är inte alltid man hinner... Men det lär bli mera inom en snar framtid. Ville bara skriva det.... Ha en bra påsk allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Johan

Sv; Hmm vad menar du? låten eller? xD

2010-04-01 @ 20:57:20
URL: http://jayb.blogg.se/
Postat av: Casandra

hehe tacktack! Glad påsk på dig :) Kram

2010-04-03 @ 00:37:49
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0